streda 5. apríla 2017

Návrh

Z anglického originálu: The Deal (2015)

Autor:
Elle Kennedy
 
Vydavateľstvo: Baronet

Český preklad: Zuzana Ľalíková
 

Počet strán: 424

Rok vydania: 2016



Hanna Wellsová je chytré dievča. V škole sa jej darí, ale v oblasti lásky je neskúsená. Ako si získať pozornosť chlapca, do ktorého sa zamilovala? Čo musí urobiť, aby si ju vôbec všimol? 
Garrett Graham sa vždy chcel stať profesionálnym hráčom hokeja. No kvôli zhoršujúcemu sa priemeru známok sa ním možno nestane. Dlho nepremýšľa a snaží sa nájsť si niekoho na doučovanie. Hanna je ideálny kandidát, no presvedčiť ju, aby ho doučovala nie je také jednoduché ako si myslel. Keď zistí, že Hanna sa zakukala do futbalistu, navrhne jej, že jej pomôže ho získať.
Stačí však jediná pusa, ktorá vedie k tomu najdivokejšiemu sexu v živote, aby sa Garrett rozhodol Hannu presvedčiť, že chalan, ktorého chce, je v skutočnosti on.


Príbeh o láske okorenený humorom. Veľmi dobre napísaný. A príbeh, kde je hlavný hrdina hokejista? OMG, that´s a dream. Výborný námet, skvelo napísané. Mať o desať rokov menej, táto kniha stopro patrí medzi moje topky 😁

Páčilo sa mi ako sa láska medzi hrdinami vyvíjala. Nebolo to nič jednoduché, ani rýchle, ako sa to väčšinou stáva - že vidíme sa, BUM!, a už sa milujeme ako kone. Nie, nie. Tu trvalo hrdinom oveľa dlhšie, kým si uvedomili, že sú do seba zaľúbení. Ani jeden z nich to nepredpokladal. V prvom rade Garrett, ktorý si Hannu vyhliadol iba pre to, že má dobré známky a on potreboval iba ju, aby ho doučovala. A Hanna ho svojim ostrým jazykom dllllho dlho posielala, kam patrí 😋

Líbí se mi, jak umí být na jednu stranu vážná a drzá a na druhou stydlivá a nevinná.

Takto opisuje Hannu Garrett. A ja s ním plne súhlasím. No na rozdiel od neho, mi tieto jej stránky až tak nelichotili. Obzvlášť jej drzosť. Na môj vkus bola Hanna až príliš drzé a papuľnaté dievča. Mám rada sarkazmus, Hanna ho často používala, no niekedy zachádzala do extrému. A to sa mi u nej nepáčilo 😕

Naopak Garrett bol zlatíčko. Hlavný hrdina ako vyšitý 💪 Spolu so svojimi spoluhráčmi, s ktorými býval, boli vynikajúca štvorica. Podpichovačky, naschvály, priateľské "potľapkania" boli na dennom poriadku. Dobre im to spolu ladilo a výborne sa to čítalo. Autorka ich (Garretta, dvoch Johnov a Deana) opísala tak skvelo, že by bol hriech si ich neobľúbiť. 

Som preto zvedavá aj na ich príbehy. 

Moje hodnotenie: ★★★★
  
Off-Campus
1. The Deal (Návrh)
2. The Mistake (Omyl)
3. The Score (Skóre)
4. The Goal (Plán)

Žiadne komentáre: