piatok 26. mája 2017

Bossman


Názov knihy: Bossman (2016) 

Autor: Vi Keeland

Vydavateľstvo: Kindle edition

Počet strán: 319

Rok vydania: 2016



Reese Annesley nikdy nemala šťastie na mužov. Aj teraz sa ocitla na rande, z ktorého by sa najradšej čo najšikovnejšie vymotala. Pomoc jej nečakane poskytne šarmantný muž. Chase Parker nikdy nemal núdzu o priazeň žien. O lásku svojho života prišiel pred siedmimi rokmi. Odvtedy preferoval krátke romániky. Napriek tomu ho to nenapĺňalo a cítil sa prázdny. Až kým nespoznal Reese. A nestal sa jej šéfom...



Moje srdiečko sa telelilo blahom pri čítaní tejto knižky. Náramne som sa bavila. A to som na ňu natrafila iba náhodou. Na goodreads ju vysoko hodnotilo niekoľko ľudí, tak som si povedala, vyskúšame, uvidíme. A urobila som dobre. Vi ma svojím románom úplne dostala. 

Zo skúseností viem, že ak sa mi páči úvodná scéna, potom sa mi zaručene bude páčiť celá kniha. Opäť sa mi to potvrdilo. Hlavná hrdinka Reese sa hneď na začiatku ocitla na nie dobre sa vyvíjajúcom rande. Odišla si odskočiť, no v skutočnosti, plná sklamania a zlých pocitov, volala svojej najlepšej kamarátke, aby jej o tom referovala. Zároveň ju požiadala, aby jej pomohla sa z toho mizerného rande dostať. Jej hovor si nechtiac vypočul Chase. Nedalo mu podpichnúť ju. No nakoniec to bol práve on, kto sa postaral o jej záchranu. 

Reese bola mladá žena, práve odišla z jednej práce a chystala sa nastúpiť do druhej. V láske nemala šťastie, iba zlé skúsenosti. Keď spoznala Chasa, ktorý jej tak skvele pomohol vymotať sa z príšerného rande, zapáčil sa jej. Keďže ale i on v ten deň práve randil, rozhodla sa naňho zabudnúť. Netušila, že to nebude také jednoduché. Chase bol totiž jej nový šéf... 😁 

Bolo krásne sledovať ako to medzi Reese a Chaseom iskrí. Ich vzájomná náklonnosť vyžarovala z každej strany. Bolo príjemné dívať sa a čakať kto z nich vydrží dlhšie... hlavne koľko bude schopná odolávať hrdinka 😅 A to obzvlášť na pracovisku, kde Chasea, svojho šéfa, stretávala denno-denne. 

Reese má svoje zásady - žiadny sexharašment na pracovisku. Nerobilo by to dobrotu. Veď z jednej práce práve kvôli tomu odišla. A nebola hlúpa, aby kvôli jednej vášnivej noci, zopakovala rovnakú chybu a zahodila tak svoju kariéru. Chase mal teda čo robiť, aby si Reese získal (čo prinieslo množstvo vtipných momentov).

Situácia, v ktorej sa ocitli, nechávala čitateľa intenzívnejšie vnímať pocity oboch hrdinov a Vi zvolila veľmi dobrý spôsob podania - mali sme možnosť sledovať celé dianie nielen z pohľadu hrdinky, ale aj hlavného hrdinu. Vďaka tomu sme dokonale videli do ich hláv, poznali ich myšlienky, ich túžby, sny... emócie.

Mimoriadne dobre napísané boli dialógy. Slovné prestrelky som vyslovene milovala. Vi rozhodne nechýba zmysel pre humor (čo je len dobre!). Vychutnávala som si každú stránku. 

Áno, bolo to otrepané, áno, bolo to predvídateľné, áno, bolo to plné klišé a áno, bolo to aj sladké... ale je tu ALE. Bolo to vtipné, krásne, zimomriavkoidné. Jedným slovom? Úžasné!

P. S. Knihu som čítala v anglickom origináli. Podľa všetkého sa dočkáme aj prekladu. Och, teším, teším. Zaručene si ju znova prečítam. 

Moje hodnotenie: ★★★★★

Žiadne komentáre: